리리의 이야기♥
L I L Y S E N P A I

안녕하세요



Lily ; 01 ; +60
BTS | SUZY BAE
MACKENYU ARATA | SUZU HIROSE
s e m i-h i a t u s
#SlytherinPride
FROM RIVER TO THE SEA

Twitter


감사
Template : Arrien Inspirit
Big Help : L U V
Nice View:Google Chrome
Owner: Lily


Mission!
Thursday 22 November 2012 • 01:12 • 0 comments

Assalamualaikum. Budak ni lagi. -_-" . HAHA. Ada aku kesah? Lily nak tulis banyak-banyak entry. Boleh? HEE. Okay. Apa kat atas tu? Okay tu adalah simple invitation card yang Lily buat guna Publisher. Nak buat yang gah-gah,tak cukup ilmu pulak. HIHIK. Okay. semasa gambar ni di'snap' Lily bersama adik sepupu Lily (Keluarga yang empunya majlis) dalam misi mengagihkan jemputan ni. Dan time ni,hanya 2 card yang tersisa sebelum menemui tuan barunya. Misi tamat ketika hujan lebat. Berlari balik dengan berjalan kaki. How sweet. HAHA.


Okay, gambar yang atas ni pulak gambar bekas untuk cukur jambul baby chomey. Nama dirahsiakan ye. Tapi majlis ni tak jadi cukur jambul. So carry plan asal-- tahnik dan aqiqah untuk baby girl yang chomey.


Yang second last ni, gambar pelamin. HAHA. Pengantin baby girl ni. Ceh, joking ye. tu tempat baby dibaringkan and tempat ustazah yang tahnik tu duduk dan bagi tazkirah.



Okay,ni? Budak ni menyibuk. HAHAHA. Actually,dia ni abang kepada baby girl tu. Baru lepas mandi masa ni. Dah touch-up baek punya dah. Tapi,less than an hour beliau disiram semula kerana bermain bersama air oren. Habis melekit. Oh ya, hobinya mencubit dan favourite wordnya,'Ape?' dalam bunyi pelat tak cukup giginya. Rasa nak lempang je walaupun chomey. Esok Lily akan join dia and family pergi picknik. Mudah-mudahan Allah berkati perjalanan kami satu family. Begitu juga perjalanan ayah dan dua lagi adik Lily untuk pick-up ummi Farhana yang baru habis kursus tadika pasti.




0 Comments:

Post a Comment


? ?